Eshop s atraktivním zbožím a výhodnými cenami byl před několika lety spolehlivým zdrojem vedlejších nebo i hlavních příjmů. Dnes už je v Česku tolik eshopů, že prosadit nový sortiment není snadné. Obrovská konkurence znamená, že je třeba neustále investovat do zlepšení a nezapomenou zejména na dlouhodobou a intenzivní propagaci. Kdo se jí bude pečlivě věnovat může se těšit na vyšší návštěvnost stránek, která zajistí větší počet realizovaných objednávek a nejen to. Vyšší návštěvnost je především cestou, jak se posouvat ve vyhledávači vstříc vyšším pozicím. Být na první stránce na Googlu po zadání klíčových slov je cílem každé online propagace.
Propagace s profesionály
Co pro vás může udělat profesionální partner? Odborníkem na online marketing je SEO – firma. Ti s vámi na začátku spolupráce pečlivě rozeberou cíle vašeho podnikání. Jinak bude nastavená propagace pro firmu, která má zájem na eshopu vydělávat jen pár tisícikorun měsíčně a jinak bude vypadat propagace firmy, kdy má eshop ambice dosáhnout stovek tisíc realizovaných objednávek nebo míří za hranice českého trhu.
Jakmile si ujasníte cíle podnikání firma SEO začne aktivně propagovat váš eshop. Propagace zahrnuje hned několik účinných marketingových nástrojů. Mezi nimi jsou PR články, které se umísťují s odkazem na vaši adresu na obsahové weby, adresné banery nebo emailing.
Je samozřejmé, že změna nebude viditelná první týden. Za několik týdnů však zaznamenáte nárůst objednávek a toto číslo se bude trvale zvyšovat po celou dobu propagace. Proto je třeba s propagací nepřestávat ani ve chvíli, kdy uvidíte první výsledky. Posun k horním příčkám ve vyhledávači je jen dočasný a může se velmi rychle změnit, jakmile vyhledávač nezaznamená na vaší straně dostatečnou aktivitu. Stránky pro něj nebudou relevantní a zaznamenáte propad. Začněte co nejdříve.